Tema: Re: buto sildymas: centrinis vs. dujinis autonominis?
Autorius: Driven
Data: 2013-01-03 12:32:37
Labiausiai girdisi uzdegimas (atvira degimo kamera) ir siubliukas kazkiek.
Pvz. pas mane virtuve sujungta su kambariu, o kaminui anga laisva buvo
virtuveje, tai ten ir glaudziasi, su laiku apsiprantama. Sekantis katilas
jei bus, tai tik begarsis :)
Del kondensacinio, tai manau ten vis tiek imanoma kazka suderint del
pridavimo, gal indeklo ir vis tiek metalinio reikes, bet pasijungsi katila
koki noresi. Tiksliau sakant priduodant nelabai i realybe kas ziurejo,
ziurejo i popierius (ideklo montavimo pazymos reikia, sertifikato).