Tema: Re: SAM statybos sistema +-
Autorius: dz
Data: 2009-05-03 20:32:44
1. skambinau kazkada, iskart del sito buvo atmesta mintis juos rinktis. Kiek
kainavo jau nebeatsimenu..
2. akumuliacijos bus ryskiai maziau, nes vidinis putos sluoksnis maisys
siluma sugert, ir tuo labiau grazint ja i patalpas. Siais laikais daug
zmoniu KK kuriana ir dar ilgai kurent...
3. nemanau kad patogu vedziot komunikacijas kartu su sienu kelimu. Kad
viskas padaroma tau taip, bet reikalaus didesnes darbininku kompetencijos ir
kai kuriais atvejais didesniu darbo sanaudu. Kad ir visokios rozetes,
jungikliai, visi tvitinimai...
4. polistirolas kietumu tikrai neprilygsta plytai ar blokeliui.
5. bijosi zidini pakurt:)
6. stebuklu ir dangoraizi statant nelabai buna.

is kur ta 80% istraukiai tai neisivaizduoju...cia galima per daug
nesigilint, nes silimos nuostoliai priklauso nuo daugybes faktoriu.