Tema: Re: Ledinis judesio zibintas
Autorius: es
Data: 2012-12-13 19:42:21
Pas mus darbe panasius gaidzius pakabino. 50 W LED, sviecia akivaizdziai
silpniau nei automobilio 55 W zibintas, o kainuoja dafiga. Tai kame
ekAnomija ?
I namus nusipirkau (sugunde kaina per akcija) 5 W su E14 cokoliu tai per
pora menesiu korpusas perkaito, plastmases persikreipe ir issiarde i dvi
dalis. Cia neziurint to, kad sviete su gelsvais ratilais. Dejau ant senuku
ir ju kinisku prekiu, o pamacius Wagner suvimdo.