Tema: Re: Vandens sildymas zidiniu
Autorius: trint <nulistrysdu(trint)@gmail.com>
Data: 2012-12-04 18:19:54
turiu krosnele su vandens konturu. cekiska.
silumokaitis sumontuotas pries pat kamina.
sildau ~25kvm kambari ir 2 didelius gyvatukus (kitose patalpose) ir 200
ltr. boileri.
iki maudymosi temperaturos vanduo susyla mazdaug per 1,5 val.
Po 3 valandu boileryje ir gyvatukuose buna mazdaug 70C.
samatioku veikti sildymo sistemos nepavyko priversti dirbti.
tai pastatytas dar recirkuliacinis siurblys.