Tema: Re: Apdailos darbu kaina Vilniuje
Autorius: 70005
Data: 2012-11-17 10:19:20
"news" <news@nemail.com> wrote in message
news:k83s0q$143$1@trimpas.omnitel.net...
> Sveiki ,
>
> eilinis blokinis daugiabutis . Kiek siuo metu praso apdailininkai uz senu
> dazu (sienos, lubos) skutima , glaistyma , dazyma ?
> Domina tik darbu kaina . Reikalinga vidutiniska kokybe .
> Kazkada buvo uz kvadrata sienos - 10 , lubos 16 . O dabar ?

Pavasari-vasara man dirbo Vilniuje naujam bute, va tokias kainas atsiunte:

Sienu glaistymas,dazymas  20lt m2
Lubu lyginimas, glaistymas, dazymas ~25-28 lt
Plyteliu klijavimas nuo 30 lt
Gipso darbai,tarkim lubos 20lt m2
Bortai apie langus ir siaip dezes montuojamos kvadratais +metrai 20lt
Pertvaru montavimas keturiu sluoksniu gipso 30ltm2
Grindu parketlenciu dejimas 12-15lt m2
Plintusai 5-8lt m
Palangiu montavimas, ju uztaisymas  1m-30lt
Siaip labai dar daug smulkiu darbu is kuriu susideda nemaza suma
Pvz:aliuminiu kampu dejimas,hidroizoliacija, strabu ir dezuciu uztaisymas po
elektros pakeitimu, san mazgu pakeitimai ,sienu griovimai, siuksliu
isnesimai ir t t