Tema: Re: Req: patarimo renkantis skalbykle
Autorius: Marius Mills
Data: 2012-11-19 01:44:46
Visus atkalbinėju nuo beko, todėl ir tu nepirk.
Pirmiausiai brolis pirko. Per garantinį pora kartų remontavo. Juokavo jo
žmona, kad "beko ilgam". Remdamasis šia istorija, draugą atkalbinėjau.
Nepatikėjo. Nusipirko sau ir tėvui. Abiejoms keitė berods valdymo bloką
per garantinį. Draugas irgi pradėjo visus atkalbinėti nuo beko. Bet
spręsti tau.
Man patiko LG su direct drive. Nežinau, ar yra tokių atitinkančių tavo
reikalavimus.