Tema: Re: Del namo radiatoriu parinkimo
Autorius: DasI
Data: 2012-11-16 11:05:20
Nu ir pas mane galima nesukineti, suprogramuoji ir tada viskas savaime sukinejasi.
Mano nuomone, vien rediatoriai tikrai negeriau komforto prasme, ten kur plyteles, verkiant
reikia grindinio...
Del to ash ir susiskirstes ne aukstais, o pagal plyteles.
Sistemoj 2 apytakos ratai. O kadangi automatika leidzia nepriklausomai
valdyti kiekviena rata, o kiekviena patalpa dar atskirai(arba bendrai) valdosi tai gali
viska reguliuotis iki pazhaliavimo.

Beje, shildymo kolkas neijunges, pasishildau kondishinais :)

On Thu, 15 Nov 2012 14:06:57 +0200, Statybininks wrote:

> [...]
> "silta"; esant +21 radiatoriuaus variantu - vesoka; kazin kodel?:)
> na tragedijos su tais radiatoriais tikrai nera, tad as galiu suprasti
> zmones, kurie darosi vien radiatorini (religiniai isitikinima arba kazkokia
> labai aiski priezastis, tarkim radiatoriu naudoja kaip papuosala arba
> lentyna:)), bet grindinis + radiatorinis, mano supratimu blogiausias
> sprendimas, kurio nekartociau; na o dazniausiai buna taip - prisiskaito
> chebra internete visokiu mitu ir darom "kaip visi" grind + radiator; beje
> labai panasiai ir mano atveju; tik tiek, kad galiu pripazinti klaida

>>> tema (bet ir tai nevienareiksmiai, priklausomai ka konkreciai ten desi),