Tema: Re: Grindinis ar radiatorinis sildymas
Autorius: Night
Data: 2012-11-10 12:54:43
Pasidariau antrame aukste radiatorius, vien del to, kad pats nesigilinau, o
santechnikai sake, kad "visi taip daro". Dabar tikrai daryciau visur vien
grindis. Mano izvelgiami pliusai - pirmoje vietoje komfortas - ziema malonu
siltomis grindimis vaikscioti, inercija (na su DK gal tai ir neaktulau),
tolygus silumos pasiskirstymas per visa plota. Minusai - na gal irengimo
kastai, kurie kiek brangesni nei radiatoriams. Visi kiti "minusai", a la
"negaliam kloti parketo", "miegamajame nesveika, nes dulkes kyla", "sunku
reguliuoti" seniai paneigti.