Tema: Re: Daugiabučio laiptinės grindų remontas
Autorius: Arj
Data: 2012-11-09 15:28:39
epoksidiniu dangu visokiu veisliu yra, kurios beje labai skirasi tarpusavyje. Gali buti ir pacios
geriausios grindys (nedylancios, atsparios bet kam, nu zodziu amzinos + atrodo graziai), gali buti
ir prasto linoleoumo/pvc lygio (trumpaamzes, neatsparios, slidzios etc). Kainos irgi labai skirasi -
nuo 10-12Lt iki 200Lt ir daugiau Lt. Kazkada domejausi - isvada mazdaug tokia buvo - verta
prasidedti jei yra dideli objektai ir reikia dideliu atsparumu, arba kur norisi kazko isskirtinio
isvazidos prasme, nes kainuoja - daug.

"vist"  parašė naujienų news:13adca1d686.8266845842037301626@news.omnitel.net...

On Wed, 7 Nov 2012 18:42:42 +0200, "MindX" <parduoduopelascona@gmail.com> wrote:
>Kokia reali būtų kaina? Vieni rangovai pasiūlė ~25Lt už kvadratą(medžiagos ir darbas), kiti
>120Lt(ir sakė kad naudos nebus), internete radau kalbą apie 50Lt.

Man tai keltų įtarimą kainų skirtumas už tokią pačią dangą.
Epoksidiniai gerai, bet kad tai būtų astronominis skirtumas nuo
paprastų nepasakyčiau.