Tema: Re: Smulkiadančių pjūklų galandimas
Autorius: skaitytojas
Data: 2012-11-02 00:52:31
man rodos cia kaip tik mitas del tu dantu isvartymo. Pjoviau megijiskai ir
su dideliais dantim ir su mazais. Su mazais viskas zymiai greiciau ir
lengviau einasi einasi. Nors gal nuo medzio priklauso. Bet pusis/egle, kuria
daugiausia ir teko pjaustyti, tikrai geriau su mazais dantim eina (butent
Irwin).