Tema: Re: SS ir KK kw skaiciavimas ar as teisus ?
Autorius: mindis
Data: 2012-10-26 12:56:43
grindinis atlaiko 16 valandu? Bet ar apsimoka tas grindis uzkaitint
nakti, kai lauke -10 ir nakti visai tos silumos nereikia, ar geriau
palaukt dienos su +-0C ? cia ne apie savaitgalius snekant, savaitgali
savaime aisku kad diena bus geriau. Man toks jausmas kad oras-vanduo
atveju geriau/paprasciau sildyt tada kada reikia ir nesukt pautu su
akumuoliavimais.