Tema: Re: apie sklypo sukelima
Autorius: Aurimas B
Data: 2012-10-25 19:00:01
Tai apie ką ir kalbu, pats pradžiai pirkau smėli po 400, paskui pro šalį
važiuodamas užmačiau kur tinklus kloja, paklausiau, sako gali perteklini po
200 padaryt, nu ir viskas, 2x pigiau.

dėl prižiūrėtojo, tai manau galima šiais laikais ir už 500 rast, geros
dienos darbas..

man sutvarkė viską račiokas, neprimaurojo.. :)

"Pagonis"  parašė naujienų news:k6at78$rv$1@trimpas.omnitel.net...

Tai gerai, kad gavai grunta praktiskai uz atvezimo kaina. Paskaiciuok, kiek
butu kainave, jei butum mokejes po 300 uz masina ;)