Tema: Re: spastai pelekams
Autorius: ravikas
Data: 2012-10-24 22:10:50
On Wed, 24 Oct 2012 20:28:48 +0300, mirkt <mirkt@ne-sapnas.net> wrote:

> žuo, pagauti žiūrkių nesakasi.. švariai nuėdė/nulaižė butelį tiek, kiek
> pasiekė nuo „tiltelio“, o ant butelio nelipa.. :)

atsargios pas tave :)

youtube maciau dar spastus, kur ziurkes gaude, tai ant stalo krasto
pritvirtintas skardos gabalas, ir isteptas kazkuo valgomu, tai irgi eina
eina, vis arciau krasto, bleka linksta, ir galiausiai isslysta ziurke i
backa.

Dar vienus maciau idomius, padarytas vamzdis kurio gale padetas skanestas,
vamzdzio vidurys itaisytas taip kad pelekui nubegus iki skanesto vamzdis
atsisveria ir pasidaro vertikalus ir pelekas nebegali islysti :)