Tema: Re: indukcine kaitlente bute?
Autorius: Resolut
Data: 2012-10-24 12:43:37
7-9 kw indukcine ima sujungus visas konforkes power boost  rezimu, IMHO,kas
isviso ant indukcines retai daroma, nes uzvirimas ir taip zaibiskas,
lyginant su duja ar elektrine paprasta.
Naudoju kartais ta powerboost funkcija, kai uzkeliu didiji 8 ltr spizini
puoda. Bet ir tai nera butina. Zmona isvis nezino apie tokia funkcija.