Tema: Re: Ermitazo akcijos
Autorius: Piktuolis
Data: 2012-10-22 16:23:50
Nu ne visoms matyt prekėms maržos tokios, kad galėtų taip laisvai
nuleisti. Tada galima sudaryt sarašą, kam akcija negalioja, kaip
senukuos - newsai verks, kad "nėra ką pirkti"; galima pakabint lentelę
"akcyje" - newsai šauks "aš gi žinau kiek kažkada kainavo"; galima
tiesiog išimt iš lentynų, bet net tuomet išlieka rizika, kad atsiras tą
pastebėjusių.

Keista, kaip čia dar nieks nelygina su kokių nors UK ar US eshopų
išpardavimo kainomis.