Tema: Re: pragrezti skyle o10 cm, kuo?
Autorius: Sail
Data: 2012-10-17 15:35:37
Tai toks standartas. Paprastas graztas, kur statai i drele - gale lygus,
todel prasuka patronuose.

Todel perforatoriai jau naudoja graztus, kuriu gale ispjovos. Tai labiausiai
paplites tas standartas, kuri vadina sds plius. Jei turi perforatoriu, tai
99% kad toks ir yra.

Dar yra SDS max standartas, ten jau graztai riebus, eina, dazniau naudoja
profai.

Be perforatoriaus 10 cm skyles sienoj nepragresi.