Tema: Re: pusines lentos knygu lentynai
Autorius: bzik
Data: 2012-10-15 13:41:57
Esu pirkęs Baltwod, bet paskutinis pirkimas buvo atmestas - panašu, kad su mažmena tingi užsiimt.
Jei neskubu. lukterk akcijų SSS. Man jų beržinia visai patiko.

http://www.vigrima.lt/skydai siūlė
Standartiniu poziciju 18 mm storio skydu kaina:

Pusis / vientisa su sakom- 45 Lt/m2

Pusis / dygiuota be saku_ 65 Lt/m2