Tema: Re: Pertvaru griovimas
Autorius: cD-r0m
Data: 2012-10-11 00:34:43
O po to kaimynas išsikelia, arba ateina vaikai, arba dar kas nors, ir tada
prasideda problemos su viskuo iš eilės, ką galima savo laiku buvo sutvarkyt
prie alaus bonkės..
Turim garažų bendrijoj situaciją - 30 garažų, viskas buvo ok. Dabar suėjo
vidutinis daugumos savininkų mirties amžius, vaikai nori parduot, o prieš
tai padarant (arba nauji pirkėjai) pradeda elektrą tvarkyt į nuosavus
skaitliukus, teritorija prieš garažus ir panašiai.. Aš irgi norėčiau, bet
pagalvojau nejudint, nes viskas kaba gal ant kokių 60 tarpusavio susitarimų,
o ant popieriaus išvis tik įvadinė dėžė nupiešta be galios apribojimo :)