Tema: Re: Hansgrohe Ecostat E problema
Autorius: Laimis
Data: 2012-10-09 16:39:47
DasI rašė:

> sunkiau sukiojasi nei atitinkamas modelis tik su dushu. Ecostat 1001
> SL - toki turejau senam bute - su juo bedos nera ten yra kur kabinti
> sukant. Ecostat S irgi turi tokius atsikishimus uzh kur galima
> normaliai paiimti. O vat Ecostat E, deja rankeneles forma tokia, kad
> sukimui reikalinga trintis. Dyleris dar bande pas remontininkus
> paklausti, bet kaip ir reikejo tiketis nieko gero niekas nepatare.

Paradoksas tas, kad jų konstrukcija ir už sukiojimą pakaltinamos detalės
(!) visiškai nesiskiria (bent jau dešinės rankenėlės), todėl aš nematau
jokių priežasčių, kodėl vieni turėtų sukinėtis lengviau, nei kiti:
http://spares.hansgrohe.com/etk/INT/products/category/C0000000000061/modell/13145XXX/partlist/8796218273635.seam;jsessionid=BC3699EF085F3F83A34FA5EB60756E4C.worker1?cid=80897

vs

http://spares.hansgrohe.com/etk/INT/products/category/C0000000000061/modell/13124XXX/partlist/8796216897379.seam?cid=81283

vs

http://spares.hansgrohe.com/etk/INT/products/category/C0000000000102/modell/13125XXX/partlist/8796216930147.seam?cid=85653

p.s. tuo labiau, kad stende buvo sukinėta be vandens, tai lieka tik
vienas įtarimas — tokia partija (seniau užsakyta, mažiau kokybiška ir pan.).

p.p.s Paprašyk savo dylerio, kad sukeistų stende šių skirtingų (13125XXX
ir 13145XXX) maišytuvų termostatų kasetes (jos identiškos) ir pasukinėk.
Manau, kad rasite atsakymą ir išeitį bent jau dėl dešinės pusės...