Tema: Re: gartraukio ventiliacijos vamzdis - kokio storio?
Autorius: someone
Data: 2012-10-08 18:56:11
Nesu jautrus, bet kuo daugiau nuomoniu, tuo renkantis kurybinis mastymas
labiau lavinamas ;-)
Todel galejai drasiai rezti savo zinias apie skandinavus (teisingai
interpretavau sutrumpinima?)

Daugiau nuomoniu/informacijos geriau, nei maziau arba nieko.
Va pvz, man gavosi lubos 2.45, na taip jau isejo, labai del to
pergyvenau, kol vieni meistrai nepasake, kad Suomijoje vos ne standartas
toks aukstis, tai is didelio trukumo gavosi didelis privalumas ir
daugiau nepergyvenu ;-)