Tema: Re: Rozetes, jungikliai
Autorius: eimaz
Data: 2012-10-06 11:49:28
o žinok tavo požiūris manęs visiškai nedomina.

"Laimis"  wrote in message news:k4oosq$hi2$1@trimpas.omnitel.net...

eimaz rašė:
> čekio negavau, nes jo net ir neprašiau. ar dar turėsi klausimų? ar
> tiesiog pasiskambinsi tam žmogui tiesiogiai ir pasiklausi kas tave
> konkrečiai domina?

Mane konkrečiai domina ne tas žmogus, o požiūris tų, kurie perka iš
tokių žmonių, be dokumentų, puikiai suprasdami, kad tai jau veikiausiai
šešėlis, mokesčiai nemokami/nusukami (ir būtent todėl perkama pigiau) ir
džiaugiasi, kad „man pasiūlė pigiau, nei firma su didele nuolaida“, bei
sapalioja pa(si)teisindami apie tuos pačius didmenininkus ir mažesnį
antkainį.