Tema: Re: Dël medzio stakliu Eglute
Autorius: Kaban
Data: 2012-10-05 09:28:15
viskas OK. Siaip yra ant korpuso tam atvejui per guma mygtukas, kuris po perkaitimo mechaniskai ta rele vel ijungia, bet kazkodel man to padaryti is karto nepavyko. Kita diena, kai atsukau skardines apsaugas, radau ta valdymo bloka, uzteko paspausti ta mygtuka ir variklis vel gavo reikalinga itampa ir linksmai suuze :)

einu pjauti toliau,

Aciu

---
Zinute patalpinta is http://read-newsgroups.com/