Tema: Re: Akumuliacinės talpos forma?
Autorius: Sail
Data: 2012-10-04 14:46:11
Tai teoriskai principas ir teisingas, bet temperaturos svyravimu neisvengsi
vis vien. Ir reguliavimo galimybes ribotos.

Gal but su negalingu katilu ir galima, jei daznai kurinejant. Taciau visi
nori kuo reciau i katiline vaikscioti.

As kaip tik simet isirengineju malkini katila papildomai prie dujinio (rytoj
kaip tik atveš), tai man irgi aktualus tie klausimai. Imsiu akumuliacine
talpa be kalbu. Kadangi viska darysiu pats, bus idomus rudens projektas.