Tema: Re: Teorinis klausimas apie siltinima
Autorius: For Example John Smith <For_Example John Smith@gmail.com>
Data: 2012-10-02 13:06:18
As senam name apsiltinau perdengima (15 cm polistirolo vietoj 15 cm
smelio/slako/sausu lapu).
Efekta pamaciau kai pasnigo. Ant mano stogo sniego dar buvo, kai kaimynu
stogai jau buvo nutirpe, nors stogu siaure/pietus analogiski.  Kurenu malkom
ir ju neperku, tai kitaip nezinau kaip kitaip ivertint :-)