Tema: Re: del ketureigio pamaisymo voztuvo
Autorius: Sail
Data: 2012-10-02 10:43:57
Temperaturas tai matuoju su DS18B20, tai ne problema. Patikimiau, tiksliau
ir paprasciau.

Va mechanika galvaskaudis.

Siaip durna mintis tokia - gal trieigio isvis nesukineti? Kambariuose bus
termogalvos, kai prisils, radiatoriu pridarys, o kad i ji 80 laipsniu
paduodama - gal ir nieko?

Idomus cia projektelis pas mane si rudeni bus. Pradini valdiklio varianta
vakar daug maz paruosiau. Bet iki normalaus varianto tai dar toli.
Uztat saules kolektoriaus perkaitimo klausimas bus issprestas (jei toks
pavojus bus) - galesiu ausinti i akumuliacine talpa.