Tema: Re: Garu rinktuvas po spintele
Autorius: Gintas
Data: 2012-10-01 14:29:11
Del oro kiekio-jokio skirtumo ar per maza slanga " po spaudimu" varysi ar per didele "lengvai" Triuksmas, funkcionalumas-kitas dalykas. Siaip didesne slanga yra geris, tik kaip teisingai cia kazkas pastebejo-per ja IR NEVEIKIANT ventiliatoriui islekia siltas oras is virtuves. O is kur ateina naujas? Jei is lauko-tai ziema smarkiai atvesini patalpa. O kad is lauko-tai bendru atveju tai tikrai. Juk aplamai i nama oras ir tegali pateikti i lauko :)