Tema: Re: Kudra
Autorius: pracyvnas
Data: 2012-10-01 11:15:19
Pas man  irgi molis, bet vat su tuo prilijimu - ar tikrai uztenka, ka
prilyja, jei ner saltiniu? Jeigu vasara sausa ir sedi balos dugne karosa
apsikabines? :)

"mindis"  wrote in message news:k4bj9a$v7f$1@trimpas.omnitel.net...

gerai, pasisieke. Matau molis, tai vandens bus, prilis :) O isivaizuok
butu molis tarkim 3m, o zemiau laidus gruntas ir butum prakases iki to
laidaus, tada amen sedetum su tusciu giliu bliudu. Geriau nerizikuot,
pasidaryt tyrimus, nes paskui darbai gerokai daugiau gali pakainuot.