Tema: Re: Yra kazkokie karsciui atsparus dazai sinoms ?
Autorius: Dikiz
Data: 2012-09-28 15:13:53
nu nepasakyciau,net tapetai buve uz krosneles per sezona spalvos
nepakeite,aisku veliau sudejom plyteles.

"Jaunas"  wrote in message news:k443hm$kua$1@trimpas.omnitel.net...

Krosnele ketine. O kodel yra skirtumas. Malkos tai taip pat dega. Bus
atstumas apie 8 cm.
Pas mane prisukta "raudona" karsciui atspari gipskartonio plokste be
apdailos kol kas.
Ikaista iki ~60 laipsniu ir jau per 4 metus spejo paruduoti tame aukstyje
kaip ir
krosnele. Na man irgi idomu. Sake esama kazkokiu karsciui atspariu dazu,
kurie nesilupa ir
netamseja, bet senukai nieko nezino