Tema: Re: gipsoriu iranga
Autorius: bzik
Data: 2012-09-28 09:41:34
Mėgėjiško spindulys silpnesnis ir labiau išskysta ilgame atstume. Nors milimetrų paklaida realių problemų dažniausiai nesukelia. 3-4m nedaug. Kai reikia apsibrėžt lygius už 10-15m pasijunta :)
Man mėgėjiško mėgėjiškiems darbams pakanka. Lauke panaudojamas tik prietemoje, nes šviesoje už 2-3m spindulys vos matomas