Tema: Re: Reikia pigios elektrinės vejapjovės
Autorius: Work
Data: 2012-09-27 13:05:42
Taip, ~8 arai, nes sklypas ~11 aru, o namui su kiemu tenka kazkas apie 3
arus. Cia apytiksliai aisku, aras sian-ten.
Tik gal neaiskiai issireiskiau del pirkimo kitam kartui -  jei reiktu tokiam
kaip mano sklypui, tai didesne but aisku geriau, bet zmogui, kuris ruosiasi
pjauti tik apie 1 ara, tai tikrai per akis.

P.S. Siap kazkokiu esminiu minusu nera ir pjaunant tuos 8 arus, tik kartais
galingumo pritruksta, kur jau zoles "priruge", na ir del tu 30 cm plocio
pasivaiksciot daugiau tenka, bet pliuso kaip minejau duoda kad lengva ir
manevringa.