Tema: Re: Junkers ZWB28-3C + FW100
Autorius: Drambliukas
Data: 2012-09-27 01:05:41
Cia turbut kalba eina apie kondensacini katila. Pas mane moduliacinis ZSE ten kazkas.
Turiu programavimo manuala rusu kalba, ta, kurio paprastas vartotojas kaip ir neturetu
tureti.

Del ASPATS klausimo. Ar tas siurbliukas pastoviai veikia ar tik 3-4 minutes per para
panasiai tokiu pat metu. Sitas rezimas pas mane aprasytas kaip siurblio apsauga nuo
uzkepimo, mat jie kartais megsta biski uzrudyti.