Tema: Ats.: elektros ivadas butui
Autorius: Darka
Data: 2012-09-25 12:19:15
o jei pietu metas - el.virykle dvi skyles kaitina, orkaite, arbatinis? Dar
saldytuvas, mikrobange... nereikia nieko siurbti lyginti..
O Lesto galios nedidina - statyk transformatorine, jei nori. Tad 'teisingas'
automatas buvo issigelbejimas...

"Miegapele"  parašė naujienų news:k3rrl1$sbg$1@trimpas.omnitel.net...

nu jo ten lesto truputi idomiai kilovatus pardavineja. sorri pamirses buvau
tai. o bet taciau. kilovatai niekad nemaiso, nors jei nieko rimto
nemeistrauji tai tik tu kilovatu nafig reikia. o ir gerti arbata, siurbtis
ir lyginti skalbinius tuo paciu metu atrodo keistokai.