Tema: Re: grindys ir komunikacijos ant ju
Autorius: someone
Data: 2012-09-21 19:02:41
Atvaziuok, parodysiu ;-)

Pas mane 15cm polistorio tiesiai ant zvyro, dejau 5cm polistirolio, o
ant jo susidejo visi vandetiekio, sildymo magistrales ir pan.
Ir uzklojau 10cm polistoroliu (teko pasiknisti pjaustant, bet ka padarysi).
Vandentiekis daugiasluoksniai vamzdziai, jokiu jungciu nera, viskas per
kolektoriu.
Visi vamzdziai apsiltinimo kevaluose.