Tema: Re: svediski coliai santechnikoje
Autorius: Sail
Data: 2012-09-21 11:05:36
Buna tarsi sriegiai su tankesniu uzsriegimu nei standartiniai coliniai. Kur
juos naudoja bbz, bet prie mano dujinio katilo tarsi buvo pricindalai su
tokiu sriegiu.
Kadangi ju neprireike, tai ir nesigilinau labai, todel ir be garantijos ta
info. Prisijungiau katila su normaliais 3/4.

Itariu vidiniuose sujungimuose gali buti su tuo keistu sriegiu.

As tai siuliau ne i kita vieta privirinti, o prie esamo vamzdzio, prailginti
vamzdzio gabalu su normaliu sriegiu ir tiek (bet cia jau grubus toks
sprendimas).

Kaip tik pries savaite perkelinejau katila metra i sali, tai vamdzdius taip
ir dariausi - emiau paprasta vamdzi ir privirindavau sriegi gale.Visai
patiko toks variantas.