Tema: Re: Dulkiu siurblys
Autorius: Laimis
Data: 2012-09-19 13:19:12
Resolut rašė:

> Hepa filtrai buna plaunami- dabar  lyg ir daugelis tokiu.
> Ne karto nepavyko isplaut, kaip cia rase. Suplysta. Zodziu , dedi nauja
> ir keiti kai pajuoduoja.

O kaip plovei? Nes aš neplaunamą (by design) gana paprastai ir neblogai
išploviau, pagal rekomendacijas. Reikia atsargumo.
Pirma didžiumą stambiosios ir smulkiosios dulkių frakcijos nukratai
smūgiais į kietą paviršių. Po to užmerki į karštą vandenį su kokiu fairy
pagulėt keliolika minučių. Po to atsargiai teliuškuoji. Gerai
išskalauji. Pirštais ir kt. liesti popieriaus - NE, NE, NE. Arba labai
atsargiai (rekomenduoja guminėm pirštinėm). Nežymiai plyštelėjo keliose
vietose. Ten, kur knietėjo pakrapštyti pirštais...
Kol šlapias popierius užmaigai plyšusias vietas ir džiūnant susiriša.
Žinoma, po tokio skalbimo HEPA nebebūna, kaip naujas (jau pagal išmetamo
oro kvapelį galima spręsti), tačiau nebūna ir užsikišęs ir bent kelis
sykius taip išplauti tikrai galima.