Tema: Re: kondicionierius kainos/kokybes santykis
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2012-09-18 14:05:19
> pasikartosiu, koks nors mitsubas, tosiba ar daikenas prie -15C dirbs
> atsiputes, kai tuo tarpu tavo minimas rukys kamputyje. Taigi ziema tavo
> atveju gerokai daugiau dienu reikes jungt alternatyvu sildyma. Bet uztai
> pradine investicija gerokai mazesne. Tau rinktis.

Butent tai ir turejau omenyje, kad mitsubas prie -25 dirbs taip pat kaip
sis prie -15. Ir koks tau skirtumas, jeigu abiem atvejais reikia tureti
alternatyvu silumos saltini. Bet tai ne viskas. Ziuresiu apibendrintai.
Prie -10 abu kondicionieriai pilnai padengs silumos nuostolius, nes
silumos poreikis tebutu koks 4kW. Prie -20 silumos poreikis isauga
dvigubai ir tai reiskia, kad tau reikalingas 16kW mitsubas. Taigis
perkame 4kW SS arba 16kW uz 10 kartu didesnius pinigus ir abiem kartais
reikalinga alternatyva. Tai yra reikia pasirinkti kokioje temperaturoje
reikia isjungti SS. Idedu sena posta, ir atkreipiu demesi, kad ten
rasoma apie -5 laipsnius

RTL290 rašė:

Papasakosiu apie savo pigiai isirengta sildymo sistema. Ja sudaro SS
oras-oras(4kw sildymo galios), ir dyelinis katilas.Kondishkes galios
pakanka apsildyti mano 160 kv namuka iki mazdaug -5.Sildymas
reguliuojamas savaitinio kambario ir lauko termostatu.Lauko
temp.nukritus zemiau -5 sildymas ,automatiskai persijungia nuo dyzelinio
katilo. Visa sildymo sistema kainavo truputis virs 5000 lt :
1.dyzelinis katilas ir kuro talpa 4200lt
2.kondicionierius 660 lt
http://www.senukai.lt/index.php?&shp=1&cl=details&pgNr=&anid=000050917676
3.Automatika (termostatai,reles) 300 lt Taip pat dar turiu KK su
akumuliacine,bet jau senokai nenaudojau.

Idedu linka su foto :
http://www.biteplius.lt/lt/2content.diary_view_my/1954828-=(229642709

Sildau butent ora tiesiog vidiniu bloku. Tiesiog radau tokia sekminga
vieta po laiptais is kur vidinis blokas pripucia visa nama (pirmas
aukstas +22, miegamieji +19), ir tuo paciu neisijaucia
"skersveju".Bandem per silumokaiti sildyt vandeni- mano radiatorinei
sistemai netinka.Ortakius montuot taip pat velu,- padaryta apdaila.

Simet sudeginau tik 100tr dyzelio, nes radau pigesne sildymosi
alternatyva - alieju. Bet katilas Ulrich panasu kad normalus

PAPILDYTA
Gamintojas Navien,koreja.Pavadinimai-Saturn rusijai,Ederlich-europai.
Dar siek tiek apie sito katilo pritaikyma namu sildymui pridesiu.
Niekas nenori tiketi kad komfortiska ,pilnai automatini namo
sildyma(visa sistema ,o ne katiline!) galima isirengti uz 7000 lt.Bet
sitam katilui nereikia aprisimo, nereikia sildomu grindu maisymo mazgo.
Jungiasi i sistema kaip mikrobange i rozete.
Surasau samata su su katiline,sildomom grindim,radiatoriais ir visu
kitkuo -uz tiek irengta 150m2 namo sildymo sistema.
Pavardinsiu samatele,
1.Katilas 3200lt
2.Kuro talpos 2 kub. 300lt
3.Kaminas 100lt (turbo per siena , 1 metras)
4.Siurblys cirkuliacinis 280lt
5.Kolektorius nereguliuojams (nepamenu kiek ziedu) 150lt
6.Grindu sildymo ir radiatoriu vamzdziai 1000lt
7.Radiatoriai 700lt
8.Eurokonusai ,hashai,termo galvos ,fitingai,ivairi smulkme 600lt
9.Rezervinis elektro boileris 150lt
10.issipletimo bakelis 100lt