Tema: Re: Kosminiu technologiju izoliacija
Autorius: MaRiUs
Data: 2012-09-17 15:13:31
nu pasakykit man durnam dar karta: kas ten atsispindi nuo ko jei folija
ibetonuota?
O siaip dedi kokio XPS'o bent tris cm ir tai jau kazkas geresnio nei
betonas, arba gali det knaufine danga liejama, jos berods plonesnes
uztenka (tik kainuoja ji nemazai, bet voniai manau labai nesijaus).....

http://knauf.lt/www/lt/grindims/nauju_grindu_irengimas/misiniai/fe_50_largo_1/FE_50_Largo.html

--
MaRiUs,
Kaunas