Tema: Re: Dėl lietaus nutekejimo sistemos (lietvamzdziu)
Autorius: butunuoma.lt
Data: 2012-09-15 12:00:34
"Makasas" <makasas@blog.lt> wrote in message
news:k307n8$ram$1@trimpas.omnitel.net...

> "Makasas" <makasas@blog.lt> wrote in message
>>

> Pasitaisau pirma laikiklius prie lotų, tada lietskarde, tada danga

1. kabliai (laikikliai)
2. latakai (kitaip neįkiši latako jei bus uždėtas laštakis)
3. laštakiai
4. Stogo danga

Aišku, galima kablius tvirtinti ir ant pakalimų, tada lietaus sistema
montuojasi po stogo dangos.
Kai kurie stogdengiai nemoka (nenori) montuoti lietaus nuvedimo sistemos.
Reikia sukontroliuoti, kad kabliai nebūtų per žemai (tegu įkiša lataką į
kablį, pasižiūri kurioj vietoj latakas užsifiksuoja, nes po to dar nuleis
per žemai latakus ir vanduo liesis per kraštą liūties metu.
http://www.stogodangos.lt/montavimo-instrukcijos/lietaus-nuvedimo-sistemu-montavimo-instrukcijos/ruukki-lns-montavimo-instrukcija
http://www.youtube.com/watch?v=yV_zMgumxgE

Tie stori kabliai su rankom nesilanksto, tokios spec. replės gerai, bet
galima ir į spaustuvus įsidėti, tik reikia kampo šabloną pasidaryti prieš
lenkiant.
Dar ilgas gulsčiukas praverstų arba dar geriau permatoma šlanga užpildyta
vandeniu nuolydžiui padaryti (2-5 mm/m kaip nurodo skirtingi gamintojai).