Tema: Re: bauhofo šiltnamis
Autorius: Terpentinas
Data: 2012-09-14 16:06:03
Inkaruoti tai galima tik tie inkarai ir liks, o plastikas skris kaip ir
priklauso kinietiškam plastikui.
Mano savadarbis šiltnamis 3x4 h 1,9 su ikastais plastikiniais 32 vamzdžiais
per audrą tai pavojingai siūbavo, bet nesuteikė kaimynams nemokamos
atrakcijos. O šitas bauhofo tai aukštas vamzdžiai iš tokios plastmasės kur
vaikiškus revolverius gamina tai vaizdų manau į jutube būtų pakankamai.
Manau ne blogiau kaip šitas https://www.youtube.com/watch?v=EiQJA1OLMzM