Tema: Re: NT+Namu turto draudimas_Ergo vs Gjensidige
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-09-14 10:40:22
Gal koks specifinis objektas ar klientas su istorija poas kazkuri draudika?

ERGO man patinka ju siulomas variantas, kai atsitinka ivykis. Atvaziuoja ju
rangovas ir viska padaro. Su tavimi suderina tik medziagu spalvas ir
panasiai, o su jais jau atsiskaito draudikas. Dingsta daug hemarojaus, o
darbai prasideda jau kita diena po ivykio.

"SUPERB"  wrote in message news:k2umrr$e80$1@trimpas.omnitel.net...

Taiva, kad Ergo pasiulyma dave pats Ergo.
Ji permeciau pazystamam draudimo brokeriui, jis pagal visas Ergo salygas
padare Gjensidige, sudejo visus isplestinius paketus, el. svyravimus,
medzius, zaibus, stiklo duzimus, masinos atsitrenkimus, etc, + pridejo
dar kazkoki 24/7 pagalba namuose.

Kaina gaunasi lygiai dvigubai mazesne.

Kas ta paprasta Ergo nuostoliu atlyginimo schema?
Kokia ji pas Gjensidige?