Tema: Re: del grindu betonavimas
Autorius: skaitytojas
Data: 2012-09-12 16:41:00
na maniskiai zadejo ir palyginti uz ta pati 10lt. Be lyginimo butu berods 9
ar 8lt. Bet cia apie juodgindes kalba eina. O kanalizacija i smeli paklos
santechnikas, polistirola matyt pats issideliosiu nes santechnikas, su
kuriuo sutariau, sake nedarys sito darbo, nors buvo kitu kruie butu dare,
elektra paties elektrikas, grindini sildyma ir vendentieki velgi
santechnikas. O tuomet vel kviesiu betonuotojus.