Tema: Re: nuotekio rele ismusa
Autorius: arulis
Data: 2012-09-14 10:10:01
nu tai nulis pries NR ir po NR - cia visai atskiri dalykai.

is principo gaunasi nuliu kiekiai=1+NR_kiekis.

kaip nuotekio rele gali paskaiciuoti srove , tekancia per 0 , jei tas nulis
sujungtas kazkur apeinant ja?

kiekviena rele lygina pro ja pratekanciu sroviu suma - per faze ir nuli turi
praeiti nedidesnis nei 30ma skirtumas.  kiekviena irengini(ius) , kuri jungi
per atskira nuotekio rele, turi nuli praleisti per NR.