Tema: Re: kaip bus su ta televizija skaitmenine
Autorius: Exx
Data: 2012-09-13 16:03:17
taigi blyn cia kokius 2men vare visais kanalais, kad skaitmenininkai
api..sineja zmones reklamose!!! Buvo aiskiai pasakyta, parasyta ir pranesta,
kad per kabelines analogas bus tol, kol bus nors vienas klientas. Nes ji jau
nieko nekainuoja imonei - priesingai nei zmogui - tai lai ziuri, vis 18-20lt
i karmana :)