Tema: Re: Klausimas dėl buitinės techn gamintojo/brand'o?
Autorius: Gintare
Data: 2012-09-12 15:21:36
Kiekvienas gamintojas turi ir  geru, ir prastu prekiu, vardas nieko
nereiskia. Pvz ta pati Elica gamina gartraukius AEG, Electrolux, Whirlpool,
daugeli Boch  gartraukiu ir panasiai. Tik prekinis zenklas kitas
Indaploves reikia rinktis su gera purkstuku sistema. Pvz. jei ziureti ta
pati Electrolux- vienos turi
FlexiSpray“ sistema, kitos ne. Orkaites Electrolux geresnes vokieciu
rinkimo, nei italu. Taip kad ne vien vardas viska lemia, reikia ziureti i
konkretu modeli