Tema: Re: ar galiu purksti veja ?
Autorius: linasz
Data: 2012-09-12 10:02:24
zole plius minus kokiu 6cm, tai viena karta ja nupjauti vistiek
nupjausiu, bet jauciu kad bus pirmas ir paskutinis pjovimas siais
metais, o piktzoles mazesnes nei veja, ju pjuklas net nekabins, del to
bijau kad jos poto issikeros, galvoju pagal visu pasisakymus dar
palaukti, poto veliau nupurksiu viena karta, del sventos ramybes