Tema: Re: Langai mediniai vs plastikiniai
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2012-09-12 08:38:41
> galima kontaktus tavo langų gamintojų?
> man irgi gresia jau langų dėjimus, reiktų pasidomėti...
> beje, kokie jie pas tave, lakuoti? kaip laiko?
>
> Arvydas

As gaminau Vilniuje.
Ukiniui is rastu Alsekoje. Jie uzsako pagaminima Alytuje ir pasamdo
montuotojus.
Pirciai Langu Gama. Alsekos atsisakiau, nes Langu Gama montuotojai
istato langus i rastu centra tiesiai i sliauziklius ir tik tada ideda
stiklo paketus ir uzsilikonina. Alseka to nedaro.
Namui langus uzsakiau buvusiame Hrone. Kaip dabar vadinasi neatsimenu.
Langu gamos atsisakiau, nes ju stiklo paketo didziausias storis
4-16-4-16-4, o man vitrinai reikejo 6-16-?-16-6.
Laka rinkausi brangesni, kad butu aukstesnis atsparumas saulei.
Neatsimenu koki. Spalva lyg ir 7014.

Dar apie medinius langus

Kausta supude langus
http://www.biteplius.lt/lt/2club.club_f_reviews/333.800247.527..-=(327
897091
--
Pagaliau truko kantrybe. Rudupis tiek "tersia" aplinkui, kad jau
nusibodo. Rudupis deda uzsakomus skelbimus spaudoje, smeizia ir tt.n
O dabar prie reikalo. 2004-2005 metais Kaune Aleksote buvo statomas
Fredos miestelis. Keletui namø langus pateike Kauno Doleta, kadangi
pirkejai is karto to norejo. Visa kvartala langais aprupino Rudupis.
Objekto Gen.Rangovas - YIT KAUSTA. Trijuose namuose Kauno Doleta siemet
jau pakeite supuvusius Rudupio langus i naujus (Kaunas, Aleksotas,
Gebeniø gatve Nr.71, Nr.73 ir Nr.75). Aplinkui yra dar nemazai namu su
panasiai atrodanciais langais. YIT KAUSTA pasamde ekspertus ir ruosia
medziaga teismui. Nuotraukos jau issiustos i Vokietija. Preliminarus
atsakymas, kad naudotas pamelinavæs (pradejæs puti) tasas, impregnanto
ir grunto nelabai matyti, nes taip dazai atsokti negali. Ekspertai
nustebæ, kad impregnuoti langai gali taip suputi per penkerius metus.
Vadinasi langai galejo buti ir neimpregnuoti.
Isimti supuvæ langai saugomi YIT KAUSTA sandeliuose kaip rodymas teismui.
--
nu doleta tolaiu stebina. Kodel nepasake , akd ir ju langu ten yra
supudyta ? Esme tokai yra 2 gatves neminesiu kurios , ir 8 atrodo
kotedzai kurei buvo irenginejami (tinkuojami betonuojami) 2004 lapkricio
2005 vasario menesias. Langai ideti 2004 metu spalio pabaigoje. Taigi
prie esmes kodel supuvo ne tik langai , bet ir apsildinimo medziagos
siuose kotedzuose. Kausta dare slapius darbus lauke esant minusiniai
temperaturai, tarp -10 ir -17 . Viduje pasitate "burzuikes" uzsidare
langus ir nepastate ne vieno garu surinkejo. Lauke -17 viduje +2 +4 ,
nakti temperaturai nukrentant iki - 2 viduje ir dregmei esant 99% lango
remo dregme sieke net 70 % , nuo tokiu salygu jie suskilinejo prisikaupe
viduje dregmes ir del to supovo. kas susidure su statyba zino , kad tai
yra neleistina klaida stovint bet kokios rusies langams ir medziagoms.
Taigi , yra foto kuriuose sie parodymai yra uzfiksuoti , ir Kausta jau
2006 metais buvo pripazinta kalta del siu savo broku atliekant vidaus
apdailos darbus. Nes kaip zinot vyko statybos bumas ir ju galvose buvo
tik pelnas o ne galvojimas , kaip padaryti viska kokybiskai.
--
pas mane buvo sukrautos dvi kruvos. Viena beveik metus sumestos belekaip
pamato klojinio lentos, kitoj kruvoj buvo tvarkingai suktrautos be