Tema: Re: perforatoriaus
Autorius: hedgehogus paiuricus
Data: 2012-09-09 00:04:37
metabo buvo iskele gamyba kinijon, ale kai pradejo elementarus korpusai
skilinet dar dezese, tai grazino atgalios i vokietija, o ir is kadaise
tureto podukrinio vardo elektobecum liko tik melyna spalva

boschas yra boschas, jau desimtmeti svenciantis kinijoj, dewalt nezinau,
kaip ir milwaukee, hitachi

panasonicas yra kazkoks mitologinis brandas, kurio nieks neperka, bet ateina
daliu pirkt, tiesa retai.. bo gaminiai ir brangus, ir kokybiski

o kiti tai irgi balazin kas kur ir kaip. kiek daugiau nei trys metai esu
likes tik vartotojas, tai aktualiu naujienu nebzinau

--
eM