Tema: Re: Grindų betonavimas
Autorius: Pagonis
Data: 2012-09-08 14:31:19
Tai matau, kad karkasas :) Muro atveju pamatas saldo siena ir per parodyta
kampa- grindis. Tavo atveju- tik grindis, apie kurias as ir kalbejau ;)
Tavo atveju grindu plokste ir pamata skiria tik amortizacine juostele.
Sutinku su tuom, kad silumos nuostolis per toki kampuka bus mazesnis, nei
per kokia susiduriancia plokstuma, bet kodel gi neeliminavus ir sitos? Gi
medziagu nededi daugiau (neskaitant islyginamojo grunto), tik isdelioji siek
tiek kitaip.