Tema: Re: pirties vidaus irengimas - kaip ?
Autorius: ShowmanaZ
Data: 2012-09-03 11:10:49
Iš esmės teisingai, gal dar galima ant rąsto difuzinės uždėt, bet aš
paprastai nededu.

Jei rąstinukas naujos statybos nerišk karkaso prie rąstinės sienos, nes ji
gali sėst, tarp rąstinuko lubų ir pirties lubų karkaso palik tarpelį
sėdimui. Ant karkaso prieš foliją montuoju dar ir gkp, ką ten keletas
plokštikių, kaina nedidelė, bet sutvirtina visą konstrukciją, apsaugo
foliją, leidžia apačioj padaryt tinkamą perimetro hidroizoliaciją,
kultūringai priklijuot plintusą iš plytelių bei priklijuot prie jo foliją.
:)

Tašelis prieš lentutes gali būti ir 2cm storio, laimėsi porą centimetrų
pirties vidui, bet jei jau yra tokios medžiagos tai jokio skirtumo. Aš
paprastai montuoju 45x20 tašus. Dar rekomenduoju nupjaut dailylenčių apačią
ne statmenai, bet kokiu 30 laipsnių kampu. Atseit, kad lašas nesilaikytų o
nuvarvėtų :)

Gero garo :)

--
Išskirtinių pirčių įrengimas: www.tavopirtis.lt