Tema: Re: Sulciaspaude?
Autorius: Donce
Data: 2012-08-28 14:50:24
pas mus yra BJE500, tai du metus obuolius spaudem, virs 1000 Ltr prispaudem
kaip minimum per pora metu :) pamenu pirmais metais 560 Ltr buvo vien
onuoliu sulciu prispaude :)
labai patogu, nes ish vieno sono bega sultys, o pastacius sulciaspaude ant
suolo krasto ir isemus ismetimo inda tai tiesiog ant patiestos pleveles
obuoliu liekanos iskrenta ir tiek ziniu. Praktiskai galima pora kibiru
obuoliu ishspausti neisjungiant masinos.
Spaudem nieko neispjaudami, tiesiog metam cielus obuoliukus.

Tiesa buvo sugede siemet mygtukas ijungimo. sutvarke ir duzgia toliau.
Trumpai : as irgi uz stollar ! :)

Donce